Reklama GTA 6

Marketing GTA 6 wkracza na Times Square?

Wiele wskazuje na to, że marketing GTA 6 powoli zaczyna nabierać tempa. Wszystko dzieje się w rytmie sprawozdań finansowych, aktualizacji strony Rockstar Games, ale nie tylko.

Aktualizacja strony Rockstar Games

Trzy dni temu Strauss Zelnick opowiadał o potencjalnej roli sztucznej inteligencji w GTA 6. Tymczasem miały miejsce wydarzenia, które wyraźnie pobudziły emocje fanów serii. Jednym z nich była aktualizacja strony internetowej Rockstar Games. Choć zmiana miała charakter kosmetyczny, to natychmiast rozbudziła wyobraźnię społeczności skupionej wokół Grand Theft Auto. Wyeksponowanie GTA 6 na stronie głównej zostało przez część graczy odebrane jako zapowiedź czegoś większego. Czego dokładnie? Najprawdopodobniej kolejnego zwiastuna gry.

Aktualizacja strony GTA 6
Aktualizacja strony GTA 6

Sprawozdanie finansowe Take-Two – początek listopada

Wydarzenia te zbiegają się z zapowiedzią publikacji sprawozdania finansowego Take-Two Interactive, które odbędzie się już 6 listopada. Tego typu cykliczne raporty niezmiennie wywołują falę spekulacji i plotek. Pewnikiem są też publiczne wystąpienia Straussa Zelnicka, który przy każdej okazji jest pytany o GTA 6.

Ostatnio mieliśmy okazję zobaczyć jego wywiad dla CNBC, a niewykluczone, że kolejny pojawi się tuż po publikacji wyników finansowych. Zelnick zazwyczaj mówi wtedy o kondycji korporacji i osiąganych zyskach, ale niemal zawsze uchyla choćby rąbek tajemnicy związanej z GTA 6.

Dotychczas nie istniała wyraźna korelacja między terminami publikacji sprawozdań finansowych a premierami materiałów promocyjnych Rockstar. Co prawda drugi zwiastun GTA 6 pojawił się niespełna dwa tygodnie przed majowym raportem, ale nie należy przywiązywać do tego zbyt dużej wagi. Możliwe, że był to zabieg mający na celu uspokojenie inwestorów w obliczu spodziewanego opóźnienia premiery gry. Zainteresowanie, jakie wzbudził zwiastun, potwierdziło ogromny potencjał odbiorczy tytułu.

Czy tym razem będzie podobnie? Trudno jednoznacznie stwierdzić.

Billboardy GTA 6 na Times Square

Temperaturę dodatkowo podniosły krążące w sieci zdjęcia reklam GTA 6 wyświetlanych na Times Square w Nowym Jorku. W rzeczywistości były to zrzuty ekranu z materiału opublikowanego 29 października na kanale Manhunt Media.

Marketing GTA 6 na Times Square uchwycony przez Manhunt Media
Marketing GTA 6 na Times Square uchwycony przez Manhunt Media

Billboard widoczny jest zaledwie przez ułamek sekundy, a samo nagranie – co ciekawe – najprawdopodobniej pochodzi z maja 2025 roku. Zostało jednak udostępnione dopiero teraz, jako fragment szerszego materiału, który nie dotyczy bezpośrednio gry.

Mimo to obrazki szybko rozeszły się po sieci i zostały uznane za kolejne potwierdzenie, że marketing GTA 6 ruszyła pełną parą.

Link do omawianego fragmentu filmu znajdziecie TUTAJ.

Dołącz do naszej społeczności już dzisiaj! Po zalogowaniu otrzymasz dostęp do pełnej zawartości strony oraz możliwość pełnej interakcji. Zaloguj już teraz ZALOGUJ/ZAREJESTRUJ

Podobne artykuły

Komentarze