Szef Take-Two o GTA 6 dla CNBC
Prezes Take-Two Strauss Zelnick
Prezentujemy transkrypcję fragmentu piątkowego wywiadu udzielonego przez Straussa Zelnicka dla stacji CNBC. CEO Take-Two Interactive pytany był o kilka spraw związanych z planami firmy, ale w większości rozmowa obracała się wokół okienka wydawniczego dla GTA 6, które zaplanowane jest na jesień 2025 roku.
Niewykluczony poślizg GTA 6
Potwierdza się jedna, bardzo ważna rzecz. Strauss Zelnick pomimo przekonania, że premiera GTA 6 powinna się zmieścić w planowanym okienku, nie wyklucza całkowicie ewentualnego poślizgu. Mówcie co chcecie, ale stwierdzenie „Cóż, poślizgi zdarzają się w przemyśle i nie jesteśmy na nie odporni.” – jest ewidentnie przykładem zostawienia sobie otwartej furtki w razie jakichkolwiek problemów. Nie jest raczej tylko i wyłącznie odpowiedzią na zapytanie dotyczące pierwotnie sugerowanego terminu wydania gry w lutym 2025 roku. Z resztą, przeczytajcie, skonfrontujcie z nagraniem wideo i sami oceńcie.
Poniżej zapis omawianego fragmentu wywiadu, który w całości dostępny jest na stronie CNBC. Warto na niego rzucić okiem ponieważ dotyczy między innymi działań podejmowanych przez Take-Two na rynku mobilnym oraz tego, do kogo kierowane są ich produkty.
CNBC:
Skąd możesz wiedzieć, kreatywnie, kiedy nadchodzi odpowiedni moment? Czy to arbitralna decyzja? Czy to oczywiste wyzwanie logistyczne? Porozmawiajmy o terminie premiery.
Strauss Zelnick:
Istnieją elementy, które możesz zmierzyć. Na przykład liczbę bugów w tytule. Wiesz, każdy z nas stara się upewnić, że w dniu wydania będzie ich jak najmniej. Jednakże w przypadku wyjątkowych tytułów, co do których są wyjątkowe oczekiwania, w zasadzie nie chodzi o bugi. Chodzi o tworzenie doświadczenia, którego nikt wcześniej nie widział, a Rockstar Games doszukuje się perfekcji w tym co robi. Perfekcja, rzecz jasna, jest trudna do zmierzenia, jest bardziej subiektywna niż obiektywna.
CNBC:
Jak pewny jesteś jesieni 2025 w tej prognozie? Nie dawno przedstawiliście pierwotną, która obejmowała cały rok i potencjalną premierę w lutym. Jaki jest stopień pewności?
Strauss Zelnick:
Cóż, poślizgi zdarzają się w przemyśle i nie jesteśmy na nie odporni. Jednakże zawęziliśmy termin ponieważ jesteśmy co do niego wysoce przekonani.
CNBC:
Czy możesz nam dać jakieś wskazówki na temat gry? Wiem że muszę być tutaj ostrożny, ale musi być coś co ją wyróżnia. Coś innego i nowego dla konsumenta.
Strauss Zelnick:
Słuchaj, zwiastun już tam krąży i zepsuł Internet. Więc jeśli masz pytania rekomenduję obejrzeć jeszcze raz zwiastun. Jest świetny! I właściwie pokazuje co jest nowe i inne.
To tyle od nas. Nie będziemy wchodzić w głębszą interpretację, zostawiamy ją Wam. Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem, którego głównym tematem jest jesienna premiera GTA 6. Niewykluczone, że w wątki, omawiane w wywiadzie ze Straussem Zelnickiem, wgryziemy się jeszcze przy okazji omawiania innych tematów.
Będzie pięknie, będzie zabawa, będzie się działo – czyli klasyczne opowieści dziwnej treści aka marketingowy bełkot.
Będę trochę uszczypliwy, ale wypowiedź Zelnicka, po odczarowaniu jej z korporacyjnej aury, można zamknąć w kilku podpunktach:
– Mamy mnóstwo bugów.
– Perfekcja to subiektywna sprawa czyli zaczynamy wątpić czy gra trafi w gusta graczy.
– Przygotujcie się na poślizg.
– Po co ja się w ogóle tłumaczę, widzieliście trailer.
[…] wywiadzie dla CNBC, który przytoczyliśmy w innym artykule, Strauss Zelnick w odpowiedzi na pytanie na ile jest pewien nowego zawężonego terminu premiery, […]
[…] Zelnick przy każdej możliwej okazji jest ciągnięty za język. Widzieliśmy to przy okazji wywiadu udzielonego do dla CNBC, choć tam miało to żatrobliwy charakter. W tym wypadku, sądząc po transkrypcji, pytanie mogło […]