-
Danielowski opublikował nową aktywność
4 miesiące temu (edytowany)
Kiedy ruszy machina marketingowa GTA VI ?
Do premiery GTA 6 został nam ponad rok, mniej więcej jakieś 14 miesięcy, czyli stosunkowo nie jest to już tak wiele patrząc na to że na grę czekamy już dobrych kilka lat 😅
Pierwszy zwiastun dał odpowiedz gdzie tym razem przyjdzie nam się bawić oraz nad kim przejmiemy kontrole, jednak do dnia dzisiejszego większość cennych informacji Rockstar trzyma nadal w rękawie, a z rękawa powinno się posypać dopiero jak ruszy pełna akcja promocyjna gry 😉
Pytanie brzmi kiedy to nastąpi ?
Moim skromnym zdaniem po drugim zwiastunie gry twórcom produkcji język się bardziej rozwinie 😏
Na stronie głównej powinny wlecieć jakieś screeny i grafiki koncepcyje z jakimś szerszym opisem.
Olbrzymie reklamy na budynkach w największych miastach USA oraz autobusach, do czego Rockstarowcy nas już przyzwyczaili przed premierami największych tytułów.Chociaż widząc hype jaki towarzyszy premierze tej gry, można by było stwierdzić że nawet bez kosztownej machiny reklamowej, gra poradzi sobie świetnie a będzie to widać jak Rockstar ruszy z przed sprzedażą Pre-orderów 🙂
Jak Wy obstawiacie początek marketingu ?
Chętnie zapoznam się z waszymi sugestiami 🧐-
No drugi zwiastun będzie kluczem do kampanii a reklamy będą również w Polsce (na bank)
1 -
Ta kampania będzie raczej skierowana do osób, które nie są zaznajomione z serią GTA lub jest im ona mniej lub bardziej obojętna. Dlatego wydaje mi się, że rozpocznie się bliżej premiery samej gry, żeby wyżej opisani nie zapomnieli, że coś takiego jak GTA 6 ma się ukazać. Po samej premierze też będą kontynuować promocję, bo jak ktoś nie wie co to za gra i zobaczy reklamę to może zdecyduje się na kompulsywny zakup. Jeśli wejdzie do sklepu, a gry wciąż nie będzie, to może machnąć ręką i już nie wrócić do tematu, a to oznacza wyrzucenie pieniędzy na reklamę w błoto. Reszta kupi bez kosztownej kampanii marketingowej 🙂
1 -
Marketing będzie prowadzony raczej w formie happeningów tak aby przedstawić zajawki z gry. Serie każdy gracz zna, dlatego jakieś spamowanie reklamami, bilbordami itp. według mnie raczej sobie odpuszczą. Ale również wielce prawdopodobne jest to, że promocje bedą rozwijać w jakiś nowy oryginalny sposób.
-